jakie tarcze do Laguny I

sakura sasuke

Dzieki za odpowiedz, udalo mi sie otworzyc klape podwazajac strone ktora byla niezapieta - przypomnial mi sie problem z Laguny - nie moglem otworzyc, bo drugi zaczep nie przeszedl w stan zamkniecia - nie wiem, czy mam racje, ale moze wtedy mechanizm dziala inaczej? Tak czy owak przy uzyciu latarki i kawalka rurki od podnosnika udalo mi sie 'zamknac' drugi zaczep i udalo sie odpiac klape klamka pod kierownica (uprzednio dociskajac klape)...

Dzieki otwarciu klapy moglem przejsc do naprawy hamulcow - moglem odkrecic nakretke i uzupelnic plyn hamulcowy, zredukowac cisnienie w ukladzie zeby wcisnac tloczki zaciskow... Teraz powrot do poszukiwan swieteg Graal'a - znalazlem juz klocki (dopiero trzeci komplet pasowal - ciekawostka, mam V6 2.9l, a pasowaly klocki od 2.2...), teraz po probie wymiany tarcz (kupilem nowe) okazalo sie ze tez inny model - wszystko ok, poza rozstawem otworow na male srubki mocujace tarcze do piasty......... Cierpliwosci.............

Serdeczne dzieki za pomoc! Pozdrawiam!


ceny dodatków nawet całkiem spoko....
tak za 140.000 PLN przed rabatem ma się naprawde niezłego Hothatcha...


Pfffffffff, ford za 140 kola ...

103k netto kosztuje nowka sztuka Evo X RS, niech bedzie ze

-5k fotele,
-5k dolozenie klimy (beda gotowe pakiety w 4T),
-5k wydech + remap

No i teraz juz tylko kwestia czy chce sie wyrzygac 10k na zestaw 330mm AP Racing z plywajaca tarcza, czy moze wystarczy brembo z seryjnej X, mozna tez probowac upalac seryjny RS'owy hamulec, probowalem go zepsuc ostatnio ale cinszko bo to hamulec z outlandera i sprawuje sie calkiem ok.

No i co, za ~125-130k mamy prawdziwego 400 konnego zapierdalacza a nie zalosna fordowska popierdolke ...

Niewiele brakuje a ludzie zaczna sie podniecac laguna coupe ... bez kitu bleeee

I ja wrzucę swoje 3 grosze byłem i właścicielem Laguny 2002r (co prawda 1,6benz) i oprócz ogromnej utraty wartości, można by kupić za straconą kasę z 10 Temperek (sprzedałem wiosną 2007) w pamięci mam ciągłe problemy
- silnik , palące się cewki ( auto przechodzi w stan awaryjny) naprawa w serwisie , chora kasa
- "niezawodne" niemieckie hamulce Ate (reperowane 2x w końcu wymienione wraz z tarczami) ścierające kpl. klocków w ok.2 tyś km
- permanentne problemy z przednim zawieszeniem wahacze , końcówki drążków , łączniki stabilizatora wymiana raz w roku
- tylna belka (trochę kiszka w aucie za 77 tyś zł) wymiana poduszek raz w roku
nie wspomnę o innych bzdetach i użeraniu się w serwisie - przez niedokręcone przewody hamulcowe wyciekł mi płyn w czasie jazdy , powiem tak jak się wykłada parę złotych to chcę być pewien że dojadę tam gdzie chcę dobrze że mieliśmy też drugie autko , no jakie > niezawodne < Fiata Temprę
Nadmieniam Laguna przejechała u mnie ok 60tkm to chyba nie dużo?
Po tych ekscesach wróciłem na włoskie łono ( a jak tanio )
Ale po opiniach o silnikach dci mogłem być zadowolony ze swojego w końcu tylko stanął 3 razy.

Szanowni Państwo
Jestem posiadaczem Renault LAGUNA Coupe 2009 2,0 turbo 205KM i mamproblem z
tarczami hamulcowymi do mojego samochodu.Mianowicie samochód ma przejechane 18
tys. km, pierwszy raz tarczewymieniane były po ~8 tys. km, przy stabilnym
(normalnym)hamowaniu z prędkości &gt;170 km/h do prędkości
90-100km/hpojawiało się huczenie oraz przenoszenie drgań na koło kierownicy.Aktualnie
po kolejnych ~9 tys. km są bardzo podobne objawy jakpoprzednio , serwis
renault rozpatruję aktualnie sprawę inajprawdopodobniej dojdzie do następnej
wymiany tarcz.Bardzo proszę o pomoc, ponieważ ciągłe zmaganie się z
serwisantamipowoli odbiera mi radość z jazdy tym samochodem.Proszę o
informację, co może być powodem takiego zachowywania siętarcz, oraz jak Państwo
mogliby mi pomóc w rozwiązaniu tegoproblemu.Jeżeli posiadają Państwo
odpowiednie zasoby, aby poradzić sobie zmoim problemem proszę o podanie wyceny i
możliwych rozwiązań .

A widzieliście wykonanie takiej laguny rocznik 2002 i podobne? Jakość plastików, tapicerki i ogólne wykończenie? Nie? to obejrzyjcie to sobie dokładnie. Mnie to rzuca na kolana i wymiękam. Może dlatego są takie tanie na rynku wtórnym w Anglii. A co do przetaczania zwachlowanych tarcz hamulcowych, to może da radę zrobić to raz, i to tylko wtedy, gdy nie są poorane zbyt mocno lub zbyt mocno krzywe. Szczególnie, jeśli nie są wentylowane. Bezpieczniej wymienić je na nowe, bo po pierwsze zamienniki tarcz produkowanych przez duże, znane firmy do popularnych modeli nie kosztują majątku, a po drugie, krzywa tarcza jest krzywa, bo odkształciła sie na wskutek przegrzania i np. raptownego schłodzenia w wodzie z kałuży, co po pierwsze żle świadczy o jakości jej wykonania, a konkretnie o materiale, z jakiego jest zrobiona, a po drugie po takiej przygodzie jest jeszcze bardziej h.jowa. A po przetoczeniu jest cieńsza i znacznie mniej odporna na przegrzanie i np pęknięcie, a przetoczenie nie poprawi struktury materiału, z jakiego jest zrobiona. A ponieważ rzecz dotyczy hamulców, więc tego typu manewry nie są zbyt wskazane. Dla zdrowotności. Jeśli stać Cie, kierowco, na auto, nie żałuj na części, przynajmniej na te, od których zależy Twoje życie i zdrowie, bo w przeciwnym wypadku może trzeba rozważyć zakup tańszego auta.

Kiedyś w galileo testowali zabezpieczenia do rowerów. Wygrał U-Lock,którego za cholere nie dalo sie ani przeciac ani upiłować + zamek, którego otwarcie wytrychem zajmuje bardzo duzo czasu lub jest niemozliwe. Bo co z tego że zamkniecie jest pancerne jak mozna je śrubokretem otworzyć. U-Locka niestety nie przypniemy wszedzie np. do grubej latarnii, jest on takze kłopotliwy w transporcie. Łańcuch z alarmem brzmi sensownie, ale jest mniej odporny na przecięcie.
W tym teście o którym napisał Laguna jest też blokada firmy Xena z alarmem, która kiedyś chciałem zakupić (koszt ok 300 zł wic nie mało), w tescie okazało się że rozpada się po uderzeniu przecinakiem...

P.S. Jak byłem w czarnogórze zapomniałem zdjec blokady tarczy z przedniego koła, efekt - natychmiastowa gleba i ułamana klamka sprzegła :)


  Ja do mojej laguny (www.mojalaguna.pl) założyłem 500km temu tarcze
Bosch, klocki Remsa.
Wymieniałem już w życiu tarcze i klocki, ale wg mnie to najlepsze
zestawienie.

To mało w życiu widziałeś. Najlepsze zestawienie będzie kosztowało pewnie
wiecej niż ten samochód.

Cytat:
yyyyyyy NGK nie do każdego samochodu są dobre, np w lanos nie chciał mi na nich jeździć
do passata kupiłem ngk i wszystko było w porządku, ale najlepsze doświadczenie mam z iskrami i na takich jeżdżę i zero problemów a przejechałem już na nich 40 tys.km
a ngk to japońskie a japońce przecież wykupili fabrykę iskry, to tak samo jak niektórzy pytają sie które tarcze hamulcowe lepsze brembo czy mikoda czy jeszcze inne a wszystkie są robione w Częstochowie
NGK- laguny nie moglem odpalic,polonez wujaszka przerywał,kumpla renault przez swiece ngk dostal nowe serce(pek izolator w swiecy) i jeszcze takie tam.Iskry miom zdaniem i nie tylko sa o wiele lepsze.Pracuje w zakladzie i mam taka opinie a nie inna mozecie sie nie zgadzac.Dam jeszcze jeden przyklad kupuje 4 świece NGK motuje silnik pali na 3 "gary",sprawdzam swieczke na krotko a ona nie daje wcale iskry,teraz nasuwa sie pytanie gdzie w tej firmie jest kontrola jakosci,a moze jej tam nie ma?

czesci
  eleganckie tloki z korbowodami tanio do sprzedania
Wał w super stanie
czujniki wszelkigo rodzaju
pedały
blotnik pompowany strona lewa kolor biały
zaciski
tarcze
sprezyny
amorki
piasty przednie
zderzak tył
bak paliwa
pompa paliwa

wszystko do peugeot 206 1,4 hdi u mnie najtaniej przy wiekszym kupnie ceny do uzgodnienia .

mozliwośc transportu do Lublina , Puław , Kazimierza , Czesem bywam w Warszawie.
Mile widziany odbiór osobisty!!

tel 0691726598 gg 3885121


Do sprzedania posiadam tez Renault Lagune 2.0 RXE 1998rok prawie full opcja. wiecej informacji na jej temat telefonicznie lub gg . cena 9200

Sprzedam okazyjnie nowe, kompletne (tarcza, docisk, łożysko) sprzęgło firmy Valeo

Cena to tylko 285zł!

mój adres e-mail: compex@vp.pl

Nr. Valeo 821425 odpowiednik Sachs 3000 857 601

średnica: 200mm, ilość zębów: 26


Pasuje do następujących samochodów marki Renault:

CLIO II (B/C/B0/1_)
1.4 16V (B/CB0L) (70 kW ; 10/1999 - 08/2000) oznaczenie silnika: K4J 712 , K4J 713
1.6 16V (CB0T, CB0H) (79 kW ; 09/1998-) oznaczenie silnika: K4M 708 , K4M 748

LAGUNA (B56_, 556_)
1.6 16V (B568, B561) (79 kW ; 11/1997 - 03/2001) oznaczenie silnika: K4M 720 , K4M 724

LAGUNA Grandtour (K56_)
1.6 16V (K568) (79 kW ; 11/1998 - 03/2001) oznaczenie silnika: K4M 720 , K4M 724

MEGANE Cabriolet (EA0_)
1.4 16V (EA0D, EA1H, EA0W, EA10) (70 kW ; 03/1999-) ) oznaczenie silnika: K4J 714 , K4J 750

MEGANE Classic (LA)
1.4 16V (LA0D, LA1H, lA0W, LA10) (70 kW ; 03/1999-) oznaczenie silnika: K4J 714, K4J 750

MEGANE Coach/Coupe (DA0/1_)
1.4 16V (DA0D, DA1H, DA0W, DA10) (70 kW ; 03/1999-) oznaczenie silnika: K4J 714 , K4J 750

MEGANE Grandtour (KA)
1.4 16V (KA0D, KA1H, KA0W, KA10) (70 kW ; 03/1999-) oznaczenie silnika: K4J 714, K4J 750

MEGANE I (BA)
1.4 16V (BA0D, BA1H, BA0W, BA10) (70 kW ; 03/1999-) oznaczenie silnika: K4J 714 , K4J 750

SCÉNIC (JA)
1.4 16V (JA0D, JA1H, Ja0W, JA10) (70 kW ; 09/1999-) oznaczenie silnika: K4J 714 , K4J 750


Wysyłka: ekonomiczna 8.5zł, priorytet 9.5zł, za pobraniem 14zł

Możliwa także sprzedaż przez Allegro



http://img271.imageshack.us/img271/6784/ed8zw.jpg

Cześć.Mam problem nie wiem jakie zalożyc tarcze i klocki hamulcowe do laguny.Moze ktoś może mi coś polecić np Delphi,Brembo,Ate.Proszę o pomoc

Wiem, wiem, jestem tendencyjny. Ale pochwalę się swoimi osiągnięciami:
Jeżdżę sporo na trasach, ok. 50 kkm rocznie. Miałem już kilka autek w swoich rączkach: Lagunę '94 1.8, Golfa GTI '91 1.8, Audi 80 1.8, BMW 325 '91 - wszystkie raczej dłużej niż krócej.
Miałem (po części jeszcze mam) 3 Octavie - wszystkie z silnikami 1.9 TDI (90, 110, 130 KM).

Nr 1. (rocznik 1997) kupiłem z przebiegiem 80 kkm, sprzedałem - 180 kkm,
Nr 2. (rocznik 01, kombi) - 24 kkm / 170 kkm,
Nr 3. (rocznik 04, kombi) - 43 kkm / ???

Jakie widzę generalne problemy:
- gumy stabilizatora - na pewno (średnio co 70/80 kkm),
- tylne gumy na przednim wahaczu (70/80 kkm).

Poza tym ? Nic ... (odpukuję w niemalowane).

W ŻADNEJ z moich Octavii nie wymieniałem tarcz hamulcowych, amortyzatorów, pomp wody itp.
Mam podejrzenia, że w nr 2. powinienem był w którymś momencie wymienić przypływomierz, ale VAG nie potwierdził moich subiektywnych odczuć. Ponieważ autkiem ciągle jeździ mój tata, pewnie jeszcze to zrobię ...
Nr 2 miał problem ze sprzęgłem Klimatronika - ale koszt wymiany był relatywnie niski (ok. 200 zł).

Przy przebiegach na poziomie 100 kkm zaczynają się problemy z delikatnymi drganiami silników na biegu jałowym, nigdy przeze mnie nie zdiagnozowane.

Klocki hamulcowe (zawsze oryginały) wymieniam na ogół tylko raz (w nr 2 przód poleciał mi przy 110, tył przy 125 kkm, w nr 3 hamulce jeszcze nie były ruszane - ma teraz przejechane 98 kkm).

Eksploatacyjne rzeczy - na ogół w cyklach co 15 kkm, bez kombinowania na prawo i lewo (olej - zawsze syntetyk, filtry). Płyn hamulcowy - 1 x 2 lata lub w razie uzasadnionego podejrzenia, że już czas. Z innymi rzeczami - podobnie ...

Co więcej - z troszkę innej beczki:
- wspaniałe silniki (90 KM jest troszkę słabawy) - bardzo oszczędne (spokojna jazda to nawet ok. 4.0 l/100 km, średnio ok. 6.0)
- niezłe zawieszenia (zwłaszcza nr 3.)
- mało miejsca na tylnej kanapie (choć rzadko ktoś tam siedzi)
- przepastne bagażniki (ponad 550 l)
- rozsądne ceny części zamiennych (niekoniecznie aryginalnych), mnóstwo serwisów (niekoniecznie autoryzowanych)
- wykonanie - hmmmm, czasami denerwowały mnie te plastiki, zwłaszcza w modelu '97

A jestem - jeśli chodzi o auta - raczej bezkompromisowy. Wszystko jest robione na czas i bez zastanowienia się nad kosztami - ale z poznańskim do tego podejściem (hurtownie, rabaty na poziomie X procent, częste kupowanie na rachunek zaprzyjaźnionego warsztatu)

Cudem techniki Octavia pewnie nie jest - ale my (Polska) nie potrafiliśmy się i czegoś takiego dorobić. Mamy za to Daewoo ...

Pozdrawiam wszystkich skodziarzy