jak skasować inspekcje w BMW E36 2.0

sakura sasuke

" />Jak skasowac inspekcje w modelach BMW:
- E34
- E32
- E36
- E39 (sprzed liftingu z gniazdem diagnostycznym umieszczonym w komorze silnika)
- E38 (sprzed liftingu z gniazdem diagnostycznym umieszczonym w komorze silnika)


bmw_service.pdf

Jawor, prosze przyklej ten temat w widocznym miejscu - mam nadzieje ze zakonczylem tym samym liczne dywagacje o inspekcji...

P.S. TONY - oto wiedza tajemna o inspekcji.

Pozdrawiam

" />a mam jeszcze takie pytanie odnosnie inspekcji bo za piereszym razem zwarłem pin 19 i 7 i nic to nie dało za drugim razem zwarłem pin 7 z masa i tez nic to nie dało czy macie jeszcze jakies pomysły na skasowane acha i jak powinny wyglądac te kropki po skasowaniu wszystkie zielone powinny sie palic czy jedna? Przypominam ze jest to bmw e36 318 m40 sedan 1993r

" />
">a mam jeszcze takie pytanie odnosnie inspekcji bo za piereszym razem zwarłem pin 19 i 7 i nic to nie dało za drugim razem zwarłem pin 7 z masa i tez nic to nie dało czy macie jeszcze jakies pomysły na skasowane acha i jak powinny wyglądac te kropki po skasowaniu wszystkie zielone powinny sie palic czy jedna? Przypominam ze jest to bmw e36 318 m40 sedan 1993r
po skasowaniu powinny sie palić wszystkie zielone kropki... mi tez za pierwszym razem skasowanie kontrolek oleju nie wyszło ale próbowałem az w koncu sie udało.

" />koledzy tak jak w temacie, autko 323i 170 KM nagle stracilo moc, co prawda wybieram sie do elektryka ale dzis mi tak zapalila sie zaroweczka nad glowa... kiedys kolega w jakims mercedesie kiedy nie skasowal inspekcji na czas, tzn gdy dobiegla konca mial problem z samochodem, na poczatku nie mial mocy, pozniej ledwo co palil, wtedy jeszcze tego nie wiedzial a okazalo sie ze przez inspekcje autko przestalo jezdzic, aby teoretycznie silnik sie nie zatarl bez wymiany oleju, w praktyce olej oczywiscie wymieniany na czas.
teraz moje pytanko, czy w BMW moze byc tak samo, zostalo mi jakies 200 km do konca inspekcji i nagle autko wyraznie stracilo moc, czy powodem tego moze byc brak przeprowadzone/skasowanej inspekcji?? prosze o podpowiedz

Mam od niedawna coś takiego że jak puszczam lekko sprzęgło na wolnych obrotach to mi szarpie i takie dudnienie dochodzi , dzieje sie to zawsze po około 15-20 minutach jazdy , na zimnym bieże ok , jest to bardzo denerwujace jak w korku jedziesz , na wysokich obrotach nie ma tego obiawu (powyzej 2500 )

Mi się wydaje ze to wina łozyska w sprzęgle ale nie wiem , spotkaliście się z czymś takim ???
raczej to nie wina sprzęgła , jak puszcze gwałtownie to bieże od razu , nie ma ślizgania tarcz

wybieram się do mechanika ale wolałbym coś wiecej wiedzieć na ten temat , nie chce by mi kitów nawciskali i niepotrzebnych rzeczy powymieniali , jak zajedziesz betą to od razu na ciebie inaczej patrza , ostatni fachowcy byli tacy super że inspekcji nie potrafili skasowac no a niby znali się na BMW (przeczytałem na forumie i sam sobie skasowałem) , dobrze że z wymianą oleju filtrów , tarcz i klocków sobie poradzili , całe szczęście że czegoś poważniejszego nie robiłem

BMW e36 1992 r 1,8 i sedan

sprawa może nie na temat troszkę ale znalazłem kogoś kto jest z moich stron i ma taką samą maszyne pytania kierowane do qqiz

co do warsztatów to jest kilku gosci w suwałkach co znają sie na bmw i np na e30 najlepiej zna się gość na ul 23 pażdziernika kilka domów przed pom-em ale czasami drogi (za drogi) jednak na pewno usunie usterkę co do nowszych modeli nie powiem nic nie robiłem u niego ale raczej tylko e30 e34 troszkę e36

za to śmiało można polecić pana elektryka który ma warsztat przy wyjeżdzie z suwałk za torami w prawo i do końca w stronę sudowi na zakręcie prosto niestety niewiem jaka to ulica trzeba sie umawiać z wyprzedzeniem na tydzień ale warto
np naprawa tempomatu +wymiana przekażnika od prędkościomierza +podłaczenie pod komputer +pełna diagnostyka elektroniki+wymiana żarówek w desce rozdzielczej + kasacja inspekcji + skasowanie błedów= 90zł uważam ze to nie drogo samo podłaczenie w białym trzeba dać od 150-350zł wiem bo dzić dzwoniłem szok pozdrawiam


sprawa może nie na temat troszkę ale znalazłem kogoś kto jest z moich stron i ma taką samą maszyne pytania kierowane do qqiz

co do warsztatów to jest kilku gosci w suwałkach co znają sie na bmw i np na e30 najlepiej zna się gość na ul 23 pażdziernika kilka domów przed pom-em ale czasami drogi (za drogi) jednak na pewno usunie usterkę co do nowszych modeli nie powiem nic nie robiłem u niego ale raczej tylko e30 e34 troszkę e36

za to śmiało można polecić pana elektryka który ma warsztat przy wyjeżdzie z suwałk za torami w prawo i do końca w stronę sudowi na zakręcie prosto niestety niewiem jaka to ulica trzeba sie umawiać z wyprzedzeniem na tydzień ale warto
np naprawa tempomatu +wymiana przekażnika od prędkościomierza +podłaczenie pod komputer +pełna diagnostyka elektroniki+wymiana żarówek w desce rozdzielczej + kasacja inspekcji + skasowanie błedów= 90zł uważam ze to nie drogo samo podłaczenie w białym trzeba dać od 150-350zł wiem bo dzić dzwoniłem szok pozdrawiam
150 netto to w ASO .A reszta to nie powiem. Nie strasz ludzi , jak zaczynasz rozmowę od pytania o cenę to słuchaj odpowiedzi o co chodzi w tej cenie i za co płacisz . :mrgreen


Samemu inspekcji nie skasujesz.

Jeśli to model poliftingowy to skasuje bezproblemowo za pomocą przycisków w liczniku. Jeśli przedliftingowy to też skasuje poprzez łączenie pinów (tylko tutaj jest ryzyko)

Dowiedz sie gdzie maja kompy do BMW i pojedz,tylko nie do ASO bo to bez sensu.Zreszta nie wiem czy w ASO ci skasuja bez jej przeprowadzenia.Standardowa cena to 100zl.

Standardowa cena czego??? Jeśli chodzi o kasowanie kompa - ja zawsze w E36 płaciłem 20zł
Pzdr,

witam wszystkich.

Mam prosbe widzac ze jest tu wiele osob ktore maja pojecie o samochodach BMW-mianowicie niedawno kupilem to autko i widze ze zbliza sie czas zeby wymienic olej(swieci ostatnia zielona dioda).Problem w tym ze nie wiem jakim olejem zalany byl silnik przez poprzedniego wlasciciela. Mysle ze byl to syntetyk. Auto ma obecnie 72000 km przebiegu i raczej jest to prawda bo skora w srodku wyglada jakby nikt na niej nie siedzial, kierownica i lewarek sa tez jak nowe i pedaly tak samo. Ksiazka serwisowa ma regularne wpisy i pieczatki z serwisu BMW w Poczdamie.
Prosze was o rade bo napewno macie doswiadczenie z roznymi markami olejow wiec wiecie jakie sa najlepiej znoszone przez silniki bmw. Planuje rowniez wymiane oleju w moscie i w skrzyni. Moze ktos mi powie czy warto to zrobic przy takim przebiegu czy to sie robi pozniej oraz jakiej marki olej tam wlac.
Mechanik u ktorego bylem powiedzial mi jak zapytalem go o kasowanie inspekcji ze on sie raczej nie podejmie bo jak robil ostatnio to z zarowka na pinach to trwalo to 15 minut zanim sie pokasowalo. Czytalem wczesniejsze posty na ten temat i nigdzie nie widzialem takich problemow. Wiec albo facet nie wie o czym mowi albo wali kita i mu sie nie chce. Powiedzial mi jeszcze ze dzieje sie tak ze ten czas sie wydluza potrzebny do skasowania za kazdym razem podejmowania metody na pinach. Powiedzial zebym lepiej pojechal z tym do serwisu BMW a oni mi tam skasuja za niewielka oplata. Nie wiem co o tym myslec wiec pytam forumowiczow co z tym zrobic.
Czy moze mi ktos powiedziec czy on ma racje czy moze zmienic fachowca.

dzieki za pomoc i pozdro dla wszystkich

Ja tez wczoraj kasowalem inspekcje i diody olejowe BMW E36 COMPACT 1.6. Chcialem sie podzielic tym jak przebieglo to u mnie bo bylo to calkiem inaczej niz we wszystkich opisach. Zwierany pin 7 + masa bo pin 19 nie dzila jako minus, wlaczony zaplon i po zwarciu przewodem pin 7 + masa najpierw po 3 sekundach zgasla INSPEKCJA, a po ponownym zwarciu po 3 sekundach zaswiecily sie wszyskie diody zielone i to tyle. Niestety nie dziala u mnie tak jak w opisach zwarcie pinu 7 + 19 lub masa, a pozniej przekrecenie na zaplon u mnie musze kasowac na przekreconym kluczyku i najpierw gasnie INSPEKCJA, a za drugim zwarciem zaswiecaja sie diody. Mysle ze tak jest lepiej bo np. jak ktos robi wymiany plynow nie zgodnie z dioda zegarka, a oleju zgodnie z zielonymi diodami to kiedy zaswieci mu sie wlasnie ta dioda zegarka moze ja sobie skasowac bez potrzeby kasowania kontrolek olejowych.
Mysle ze napisalem to zrozumiale.
Gdyby ktos z Krakowa lub okolic mial problemy ze skasowaniem INSPEKCJI lub zaswieceniem zielonych cegielek chetnie pomoge.

" />Mam pytanie jak szybko i bez komputera można skasować inspekcję Hamulców ??

" />witam. od niedawna jestem posiadaczem BMW E36. wymienilem w nim m.in. olej i chcialbym sie dowiedziec jak mozna skasowac na liczniku te zielone kwadraciki serwisowe. ponoc mozna to zrobic jakas kombinacja guzików na liczniku. prosilbym o pomoc.