Jak jeździ autobus Carrefour

sakura sasuke


JacekSo wrote:


| S-2 ma jeździć do końca umowy, czyli do końca maja lub czerwca.
|
| Pod Carrefourem nie było rozkładu jazdy S-2. Może już nie kursuje?

Nic mi na ten temat nie wiadomo.

| A przy okazji - na linii S-3 zmienił się przewoźnik, przez 3 miesiące
| oglądać będziemy autobusu Transkomu Piekary Śl. (dzisiaj jeździł Jelcz
| 120M/3 nr 20).
|
| Chyba przez 2 miesiące?

Czemu przez 2? Na 3 miesiące są tymczasowe zlecenia.

Dziś około godziny 11:20 na przystanek Bogucice Kościół podjechał autobus ZTS-u
na linii Carrefour Wełnowiec . Gdy pasażerowie skończyli wysiadać i zaczęli
wsiadać kolejni autobus ruszył z otwartymi drzwiami . Ja osobiście zdołałem
ledwie stanąć na pierwszym schodku i złapać się drzwi gdy kierowca usiłował
odjechać z przystanku . Za mną próbowali jeszcze dosiąść się ludzie .  Na
dodatek równocześnie ze mną do tego wozu wsiadała matka z dwojegiem 4-5 letnich
dzieci i omało nie wpadła pod koła autobusu . Gdy jeden z pasażerów poszedł
zwrócić uwagę kierowcy na to co robi , bo przecież mógłby doprowadzić do czyjejś
śmierci pod kołami Ztsowego jelcza , kierowca wstał , wyszedł z kabiny i rzucił
się na niego z pięściami . Na szczęście dzięki 2 innym mężczyznom udało się
ocalić pasażera od pobicia . Ów pasażer powiadomił o zajściu policję , jednak ta
przez resztę kursu nie raczyła interweniować ( specjalnie jechałem dookoła ). Po
powrocie pod katowicki Carrefour kierowca udał się w drugi kurs po tej samej
trasie . Po południu na tej linii jeździł już inny kierwoca i inny wóz . Według
mnie kierowca był albo pijany , albo wyjątkowo hamski i nierozważny . Powinien
natychmiast utracić prawo jazdy i pracę .

Ja juz z tymi ludzmi nie moge... Sa krotkowzroczni, samolubni i chcieliby
bezposrednie polaczenia z kazdym zakatkiem miasta. Majac tyle linii
autobusowych dojezdzajacych niemal wszedzie jeszcze wiecej by chcieli, bo do
Carrefoura dojechac nie moga... Nie zauwazaja ile taka zmiana robi dobrego.
Widza same minuy. Proponuje jezdzic do jakiegos innego centrum handlowego.

Zdenerwowany
Marcin Hładyszowski

Jakub 'Wilq' Wilczek napisał(a) w wiadomo ci: ...


| Z dniem 15.11.2000 uruchomiona została nowa linia autobusowa
| przyspieszona nr 881.
Nareszcie jakas nowa czerwona linia w zachodniej czesci regionu... I do
tego w Zabrzu ;-)))))


No i przez PKM Gliwice obslugiwana :)


Tyle, ze dziesiec kursow.... Na trasach Zabrze - Rokitnica i Bytom -
Carrefour - Miechowice???? Ktos sobie jaja robi? ;-/ Przeciez na
ww. relacjach 81 jezdzi co 10 minut... O 623/823 nie wspominam...


Ale do Carrefoura raczej bezposrednio nie dojezdza :)
A to ze objezdza? Biora przyklad z gliwickiego TESCO, ktorego bezplatna  linia
zwiedza 1/4 miasta.
Dobrze, ze 850 nie kazali tam stawac. Ale i tak sie tej linii oberwie. Lewoskret
z Bytomia na parking korkuje ruch na linii Bytom-Gliwice.

Użytkownik Łukasz Kalbarczyk napisał:


NIe ma, ale jest autobus 140 z Żerania FSO,
a do Żerania FSO można dojechać na b.wiele sposobów.


140 to przeciez po Bródnie też jeździ, a nawet chyba pod samym
Carrefour'em sie zatrzymuje.. można nim dojechać do Żerania, no a
stamtąd to już jest dobre połączenie do centrum.. Ewentualnie dojechać
byle jakim autobusem w kierunku Bródna - pod Urząd Gminy - i stamtąd też
jest dużo autobusów ;)

Transport
WItam,
czy moglibyście napisać mi, jak tam jest z komunijacją publiczną?
Obrońców Tobruku chyba nic nie jeździ?
Wprawdzie MS pisze o bliskości autobusów i tramwajów, ale jaka to jest
ta "bliskość".
I jak daleko jest do Carrefoura - czy tiry nie będą nikogo budzić o 6 rano w
niedzielę.
Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
Pzdr
Być może przyszły sąsiad

walka z bezrobociem po polsku
a co do naszego państwa, to pomaga marketom wyzyskiwać pracowników

moja zona była zarejestrowana jako bezrobotna. ostatnio została zaproszona do
pośredniaka, bo jest dla niej praca. okazało się że to w Carrefourze, więc
grzecznie powiedziała że dziękuje i że praca w markecie jej nie interesuje. Pani
z pośredniaka bardzo niemiło potraktowała moją żonę, stwierdziła że niema
wyjścia i że musi przyjąć tą prace bo jest bezrobotna, że firma daje wspaniałe
warunki, że nawet będzie jeździł autobus dla pracowników. moja żona nadal
stwierdziła że jej nie interesuje praca w markecie, więc pani z pośredniaka
stwierdziła że ją wyrejestrowuje i już nie jest bezrobotna
tak wygląda u nas walka z bezrobociem

mieszkam w otwocku od ponad 3 lat (i jeszcze tylko miesiąc :) więc mogę coś
poradzić "okiem" przybysza:
- komunikacja autobusowa - minibus najbardziej punktualny i najwięcej kursów,
reszta jeździ jak chce i nie trzyma się rozkładów, których z resztą nigdzie nie
ma, dojazd do anina zajął mi dziś 50 minut (około godz 8mej), do wawy pewnie
byłoby z 1,2 godz.
- pociąg jedzie do centrum jakieś 55 min, trzeba tylko zamieszkać blisko stacji
albo do niej dojeżdżać
- samochodem zależy, o której godzinie wyjeżdża się z otw, wąskie gardło to
wyjazd ul. kołłątaja a na wale międzeszyńskim - rondo. jeżdżę do międzylesia od
24 do 50 min, na żoliborz do 1,5 godz
- sklepy - kilka bazarków, dwie biedronki, jeden carrefour (brudno i
niesympatycznie), kilka sklepów osiedlowych, jak na miasto tej wielkości trochę
mało, wystarczy postać w kolejkach w pt i sob
- przedszkoli z 10, nie wszystkie dzieci się dostają, powoli powstają prywatne,
ja akurat na swoje nie narzekam
- szkoły chyba ok, z tego co słyszałam,
- jeden park miejski, brudny, jeden (naprawdę) plac zabaw ogólnodostępny, pełen
szkła i niedopałków, park krajobrazowy (tam wyrzuca się śmieci i zużyte
prezerwatywy :(
- na basen, plac zabaw i zajęcia dla dzieci jeżdżę do józefówa (mosir, dom nauki
i sztuki), albo do wawki (kino !!!)
ogólnie, nie chcę zniechęcać, ale poczytaj posty na tym forum, nie licząc
rdzennych mieszkańców chwalących sosnowy klimat (wybaczcie mi tę złośliwość :)
większość ludzi narzeka na wszystko.
powodzenia i życzę udanych decyzji. k

olajosz napisała:

> Ale skąd taki tłum w tym sklepie? Syf,malaria i tłum.Jakby za darmo coś
> rozdawali.Byłam w Tesco poLeaderowym na Woli,identiko.

Wiesz, może siłą rozpędu. W Leaderze była masa produktów naprawdę zdecydowanie
tańszych, a dla emerytów jak również wielu uboższych ludzi cena ma jednak
zasadnicze znaczenie. Nie przyglądałam się cenom poza owocami - te są naprawdę
niższe niż gdzie indziej, aczkolwoiek owoce bywają nadgniłe... Wczoraj było
avocado po 1,4zł, takich cen nie widziałam nawet w Carrefourze.
Druga sprawa to to, że w pobliżu nie ma sklepu z prawdziwego zdarzenia, więc
wiele osób chodzi do Tesco niejako z musu. Np. ja do nich należę. Zapewniam, że
gdybym miała pod nosem Pelcowiznę, to chodziłabym do niej. Nie każdy ma czas i
samochód, by jeżdzić po duże zakupy do Carrefoura, a powrót zatłoczonym
autobusem z siatami wrzynającymi się w ręce nie należy do jakichś szaloych
przyjemności.

Gość portalu: Ja napisał(a):

> Po pierwsze - nie można poprowadzić lini z każdego punktu w miescie do każdego
> punktu w mieście - zbankrutujemy. jeśliby na krańcówkę na Kurczakach miał
> pojechac drugi autobus, to musiałoby się to odbyć kosztem częstotliwości 52.
> Częstotliwość, albo gęsta sieć lini. Trzeba znaleźć złoty środek. Poza tym
> nalezy eliminować ruch autobusów w ścisłym centrum (spaliny)
>

hmm...ale co powiedziałbyś na pomysł wydłużenia 68 do pętli na
Kurczakach?mieszkańcom Rudy przydałby się bezpośredni dojazd do tramwaju,a nie
żaden "przystanek gwarantowany".Wiem,że dublowałoby się to z 70-tką,ale może...
brak przystanków między szpitalem,a Kurczakami (no może Carrefour)?



> Jeżeli pijesz tu do 98, to jest to linia utrzymywana dla dobrego samopoczucia
> pięćdziesięciu mieszkańców Karolewa oraz mieszkańców wsi Olechów i Janów.
Linia w na połowie trasy (Retkinia) jeździ pusta, na drugiej połowie (Widzew) -
> przeciążona.

niestety...pomyśleć,że swego czasu na łamach GW był opisany pomysł linii 98A na
Kaliski...a wystarczy 80-tkę puścić Maratońską, a 98 skrócić do Kaliskiego
właśnie...


sloggi napisał(a):

> O, co do linii 132 to moja ulubiona linia, która jeździ koło mojego bloku.
> Jest to idealne połączenie Bródna z Carrefourem, tyle że tępione przez ZTM.
> Linia mimo tak beznadziejnej częstotliwości ma niezłe powodzenie, prośby o
> drugi autobus na trasie w święto spełzają na niczym. No i ten postój na
> Trockiej - paranoja.

Widzę, że w tej sprawie mamy bardzo podobne poglądy. Tyle, że 132 nie tylko
jeździ moją ulicą, ale ma przystanek przed moim domem - haaaaa!!! przebiłem
Cię!;) .
Teraz dwie rzeczy:
1.Przydałoby się przedłużyć 132 do Dw. Wschodniego
2.Dobrze byłoby, gdyby zrobili drugą linię na Zaciszu (przedłużyć lub uruchomić
nową wspomagającą 512). Mogliby skasować 118 i 318 i są wozy...

Dojazd do Nowego Dworu od strony zachodniej i wschodniej jak
widać nie interesuje ZDIKu zupełnie. Bezpośrednie połączenie
mieszkańców Nowego Dworu z Carrefour-em pewnie jest nie na rękę
lobby drobnych kupców i to oni, a nie światli urzędnicy
wymyślili udogodnienie komunikacyjne, które powoduje konieczność
przesiadki i podnosi koszty wyprawy do galerii Borek. A może to
konkurencyjny hipermarket z Bielan, który trasę Kozanów-Bielany
przez Nowy Dwór obsluguje własnym autobusem przysłużył się ok.
35 tys. mieszkańców Nowego Dworu i Muchoboru Małego? Jak ja
teraz będę jeździć na Wielką?

she_1 napisała:

> > Podejrzewam, że od Magnuszewskiej do Kościoła autobus jest pusty...
> a właśnie że nie, uwierz mi w weekend jeździ nim mnóstwo starszych pań i to na
> dodatek w godzinach porannych :)
Ale na tym odcinku trasa dubluje się z 53. Zaś jadąc z centrum na WP wybrałbym
albo 2 albo 53. Jeśli zaś wspominasz o kursach niedzielnych, to nie zapominaj,
że frekwencję podnosi też targ na Chemiku.

>
> Drugą głupotą jest umieszczanie 3 przystanków na Glinkach [w strone Placu
> Kościeleckich] przejście tej trasy na pieszo zajmuje góra 5 minut...
Ale akurat to była jedyna wada starej trasy, że chcąc się dostać z
Magnuszewskiej na Cmentarną trzeba było wsiąść w 66, jechać na pl.Kościeleckich,
a tam przesiąść się na...66 i tym autobusem dojechać na miejsce.
Swoją drogą, czemu miasto na siłę stara się prywatnej firmie (Carrefour)
zapewniać klientów i pod jej potrzeby dostosowuje trasę tego autobusu?

Ej ludzie.....przecież nie każdy ma kasiorkę, a taka wyprawa do grodu Kraka to
niekoniecznie tania rzecz...Tak wiec informuję że tramwaje bezpłatne nie
istnieja niestety, sa za to linie autobusowe oznaczone literka C będace
gratisowym dojazdem pod centra handlowe sieci Carrefour i objeżdzające w
zasadzie całe miasto.To są autobusy poddzierżawiane od mpk więć w jakimś mpk-
owskim punkcie powinni mieć jakiś rozkład jazdy.I to tyle jeśli chodzi o
gratisy.
Ale jest inny patent -bilet rodzinny- kosztuje 9 zł i można jeździć do woli
całą rodzinką cały weekend.Zaglądnij sobie na stronkę www.mpk.krakow.pl w hasle
oferta biletowa znajdziesz wszystko.Miłego pobytu !!!!

Ta argumentacja podawana przez Ciebie jest bez sensu.
W ten sposób nie byłoby ŻADNEGO połączenia z Cetrum Handlowym Radzymińska (jak
to się w ZTM nazywa) w Markach/Ząbkach szczególnie po zlikwidowaniu autobusu
IKEA.
Chyba, że chciałbyś jeździć linią 190 koło ZOO ;-))
Nie chodzi o Carrefour, bo ten jest bliżej na Bemowie jakby co.
Przedłużenie trasy 140 z Żerań FSO do Cmentarza Wojskowego na Powązkach nie
kosztowałoby prawie nic, bo to zaledwie cztery przystanki więcej, a zapewniłoby
dodatkowy autobus pomiędzy Bielanami a Pragą przejeżdżający przez most Toruński.
W tej chwili po zmianie trasy (na Wisłostradę) niektórych pięćsetek to dostanie
się na Pragę chociażby z przesiadką przy Osiedlu Potok (co za wstrętne czekanie
tam w hałasie brudzie i smrodzie, brrr...) i z powrotem jest wybitnie
utrudnione.
Linia 140 z Powązek mogłaby bardzo ułatwić życie.
JaC
A nocnik też by się przydał, ale to już inna sprawa...


> Podrzuciłem ten pomysł na forum ZTM i tamtejsi hobbyści wyliczyli, że biorac
pod uwagę możliwości ZTM lepiej by było przedłużyć 112 z Podgrodzia do Centrum
Handlowego przez Głębocką.
> Tu jest wątek i argumentacja:
> forum.ztm.waw.pl/viewtopic.php?t=5098
> Tak czy tak, potrzeba takiego połączenia jest wyraźna a akcja z mailami do
ZTM, choć pewno bez powodzenia, słuszna.
> Na marginesie dodam, że tym mostem powinien jeździć też jakiś nocny.